Project

PrikkelPraat

Opdracht: Starterspakket Custom
Onderdelen: Logo, huisstijl, website, A5 Flyers

Dat we ook buiten onze regio voor je klaarstaan bewijst dit project. PrikkelPraat uit het Zeeuws Vlaamse Hulst biedt individuele coaching op maat aan, voor zowel kinderen als ouders. Tijdens een poging tot het zelf bouwen van een professioneel uitziende website werd duidelijk hoeveel tijd dit in beslag bleek te nemen. De hulp Visual4All werd ingeroepen. Na de intake thuis bij deze klant, bleken we veel meer te kunnen betekenen dan enkel het bouwen van een website en ging PrikkelPraat voor een uitgebreid startpakket.

Website

Omdat vanwege de vertrouwelijkheid van het vakgebied de website hetzelfde vertrouwen en kunde uit moest stralen, adviseerden wij een WordPress-thema van Nexus. De intuïtieve bediening van de componenten die dit thema biedt, zorgen samen met de aangekochte stockfoto afbeeldingen dat voor de bezoeker ondanks het gewichtige onderwerp, de website toch luchtig blijft. Door het laatsen van een bel-me-terug formulier wordt de drempel om contact op te nemen een stukje lager.

Logo

Aanvankelijk lagen de ideeën van de klant en ons behoorlijk uit elkaar. Je kunt de woorden ‘prikkels’ en ‘praat’ dan ook op heel veel manieren vorm geven. Daarom hebben we eerst 4 verschillende concepten gemaakt. De keuze viel op dit logo. De egel zet zijn stekels uit wanneer hij geprikkeld is. De boog vertegenwoordigd de schulp waarin de egel zit. PrikkelPraat zorgt dat de egel uit zijn schulp kruipt.

Huisstijl

Zoals in al onze startpakketten standaard is, verzorgden we voor PrikkelPraat ook het ontwerp en druk van de visitekaartjes. In het ontwerp in rekening gehouden met wat schrijfruimte voor afspraken, tijden, enz. De kaartjes zijn gedrukt op 400 grams papier  zodat ze niet gemakkelijk kreukelen en door ze mat te houden is het beschrijven geen enkel probleem.

A5 Flyers

Als extra ondersteuning voor de lokale bekendmaking van de nieuwe praktijk, hebben wij geadviseerd om dit middels A5 flyers te doen. Deze kunnen worden neergelegd op scholen, huisartsenposten, bibliotheken en andere plaatsen waar veel mensen uit de doelgroep komen. Door de voor- en achterzijde individueel te ontwerpen, was er mogelijkheid om zoveel mogelijk basisinformatie én een extra wervingsactie te publiceren. De flyers werden vervolgens gedrukt op een 200 grams papier, dat iets dikker is dan gewoonlijk, maar zo wel mooi rechtop kan blijven staan en minder gemakkelijk kreukt. De glossy coating zorgt dat de flyer extra opvalt en klasse uit straalt.

zou jij dit ook willen?
laten we eens afspreken

Ben jij na het zien van dit project ook nieuwsgierig of dit alles ook jouw bedrijf beter kan presenteren? Geef ons hieronder je gegevens door, dan spreken we toch een keer af?

Pin It on Pinterest