• Niels van Willegen

  • Dat de inspiratie niet altijd vanzelf de mouwen uitstroomt, zelfs al ben je bekend met het vakgebied van je klant, bleek wel bij het realiseren van deze opdracht. Niels van Willegen wist ons te contacteren na een tip van een andere muzikale cliënt van Visual4All. Wederom bewees de theorie dat er geen betere reclame is dan mond-tot-mond reclame haar gelijk. Echter hielden bij het afstuderen aan het conservatorium en van muziek je beroep maken de overeenkomsten met de andere cliënt toch echt op. Niels is namelijk trompettist van beroep en dat is heel iets anders dan het drummen waar we toch iets meer affiniteit mee hebben. 

    Na een uitgebreid intakegesprek werden Niels’ voorkeuren snel duidelijk. Hoewel er aan beide kanten in precies dezelfde richting werd gedacht waar het gaat om beeld, invulling, kleuren en feeling, was het nu aan Visual4All om al deze woordelijke wensen in de praktijk om te zetten in beelden.

    Zoals gewoonlijk zijn we gestart met het logo waarvoor Niels hele specifieke wensen had. Met als hoofdzaak dat het logo meteen duidelijk moest maken dat het een trompettist vertegenwoordigd. Kleurstelling en lettertype mochten niet te frivool zijn, maar wel modern en passend bij Niels als persoon.

  • Ook Niels zocht voor zijn website een passend thema uit een van de 225 WordPress beroepenthema’s uit het aanbod van Nexus Themes waarvan Visual4All sinds 2017 officieel implementation partner is geworden. Deze thema's stellen startende ondernemers zoals Niels in staat om al gelijk te beginnen met een super professionele website te die niet onderdoet voor de websites van grote bedrijven die al jaren meedraaien. Nexus Themes ontwerpt thema’s voor bijna elk denkbaar beroep of bedrijfstak en zijn allemaal heel intuïtief ingericht.

    https://nielsvanwillegen.com werd op verzoek voorzien van een uitgebreide agenda waar Niels’ klanten en opdrachtgevers optimaal op de hoogte kunnen blijven van al zijn komende én reeds uitgevoerde activiteiten. Hij kan door de gemakkelijke interface van Nexus Theme’s deze agenda heel gemakkelijk zelf onderhouden en invullen.

    Verder moest de website naast alle activa waaraan Niels meewerkt natuurlijk ook een pagina hebben waarin deze activa in beeld en/of geluid gepubliceerd konden worden.

    Voor het overige onderhoud heeft Niels, net als bijna alle klanten waarvoor Visual4All een website heeft ingericht, gekozen voor onze PrePaid Onderhoudskaart. Hiermee houden wij Niels’ website in optimale conditie d.m.v. periodiek onderhoud en zorgen zo dat alle updates voor het thema en de plugins tijdig plaats vinden. Ook kan Niels middels deze kaart heel snel een opdracht doorgeven om de site te voorzien van nieuwe foto’s, een pagina aan laten passen, een (YouTube) filmpje plaatsen, etc.. Vanwege de PrePaid constructie hoeven hiervoor geen offertes en orderbevestigingen gemaakt te worden en kan alles snel en goedkoop doorgevoerd worden.